banner-women-in-door-ult-1-1600x520.jpg

Customer success team og support

Vi hjelper deg fra A til Å – det gjør ting trygt og enklere for deg.

Som Proviso kunde har du alltid tilgang til vårt CST team. Vår erfarne rådgivere hjelper deg med tekniske spørsmål og support på telefon og mail alle hverdager fra 08-16.

Som bruker har du alltid trygghet om at du får raskt og god hjelp fra våre løsningsorienterte rådgivere. De holder også kurs, opplæring og ukentlige gratis webinarer for nye og eksisterende brukere.

For detaljert brukerveiledning, instruksjonsvideoer og FAQ's om selve systemet, logg deg inn i Proviso Event og klikk på symbolet for "informasjon/hjelp".

 

Generelle FAQ's:

Spørsmål
Må jeg laste ned eller installere noe for å bruke Proviso?

Hva koster det å bruke Proviso?

Er Proviso lisensbasert?

Hvordan fungerer betalingsløsningen i Proviso?

Koster det å bruke support?

Kan jeg sende SMS gjennom Proviso?

Hvordan unngår jeg å bli oppfattet som spam?

Hvor lenge varer en avtale med Proviso?

Kan jeg integrere Proviso med andre systemer jeg benytter?

Får jeg en fast kontaktperson på support?

Kan jeg også bestille hotell/konferansested hos Proviso?

Kan Proviso også være med og hjelpe til på selve arrangemenet?

Tilbyr Proviso elektronisk innsjekk?

Vil du ta en prat med oss?